کیفیت محصول، قیمتگذاری و توزیع مناسب، در کنار توسعه روند بازاریابی را میتوان از عوامل اصلی پیشرفت برند کانن در راستای فعالیتهای تبلیغاتی بهشمار آورد. شرکت کانن بهخوبی این نکته را دریافته است که در دنیای امروز، دیگر کمتر فردی است که با داشتن گوشی هوشمند خود، برای ثبت لحظات زندگی به سوی دوربینهای پیشرفته عکاسی برود؛ اما با این حال این دوربینها در عکاسی حرفهای برای رسانههای تصویری کماکان قابل استفاده بوده و بسیاری از افرادی که به عکاسی علاقهمند هستند نیز به این دوربینها گرایش نشان میدهند. در همین راستا کانن، با وجود انواع گوشیهای هوشمند پیشرفته، کماکان جایگاه خود را در بازار دوربین حفظ کرده است.
ادامه مطلب
درباره این سایت