در قدم اول باید سرفصلهای مورد نظر و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید و چندین شیوه متعدد را در نظر بگیرید. برگزیدن تصویر مناسب یکی از مهمترین بخشهای تولید یک تبلیغ موفق است. تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و چندین و چند بار آنها را بررسی کنید. ضمن اینکه در تنظیم این آگهیها، نوع مخاطبان و خصوصیات آنها را نیز در نظر داشته باشید. در انتخاب تصاویر، طیف وسیعی از سوژهها، از تصویر محصول مورد نظر گرفته تا چهرههای مردم و یا حتی الگوهای رفتاری میتواند مورد نظر باشد. در مرحله بعد باید با توجه به مخاطبان مورد نظر خود، تصاویر انتخابی را با تاکتیکهای متعدد حمایت کنید و سعی در ارائه مفهوم تبلیغاتی مورد نظر خود داشته باشید.
ادامه مطلب
درباره این سایت