ارائه چندین نسخه متعدد آگهی

در قدم اول باید سرفصل‌های مورد نظر و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید و چندین شیوه متعدد را در نظر بگیرید. برگزیدن تصویر مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید یک تبلیغ موفق است. تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و چندین و چند بار آن‌ها را بررسی کنید. ضمن اینکه در تنظیم این آگهی‌ها، نوع مخاطبان و خصوصیات آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید. در انتخاب تصاویر، طیف وسیعی از سوژه‌ها، از تصویر محصول مورد نظر گرفته تا چهره‌های مردم و یا حتی الگوهای رفتاری می‌تواند مورد نظر باشد. در مرحله بعد باید با توجه به مخاطبان مورد نظر خود، تصاویر انتخابی را با تاکتیک‌های متعدد حمایت کنید و سعی در ارائه مفهوم تبلیغاتی مورد نظر خود داشته باشید.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شطرنج با ماشین قیامت آشپزی با آشپزباشی دفترچه یاداشت من.... حفاظ رودیواری Chelsea دنیای نینا دانلود رمان | نوول بوک شرکت طراحي سايت